torsdag den 2. december 2010

Jeg lider af en frygtelig sygdom...

En sygdom...måske nogen kender den.....som sletter min hjerne når jeg går ind i dagligvare butikker, tøj,sko osv. butikker. Min hjerne bliver slettet.

Den bliver blank. Jeg glemmer alt om hvad jeg skal købe. Hvorfor reelt jeg er i butikken og om jeg bør købe noget overhovedet (99,9% af tiden ender jeg dog med at købe noget).

Nu tænker alle nok jah jah moster prøv med en dosmer-seddel. Og ja den er da også en fornuftigt og ganske brugbar ting...
Indtil idag hvor alle mine pakkenelliker er læsset op på båndet, den rare netto-mand er begyndt at køre igennem. Jeg kaster det skæbnesvangre blik på sedlen...Jeg slipper en mindre eder, der har jeg glemt de to sidste ting på listen......



P.s. forstår godt den gode julemand.....jeg måtte jo betale og gå den tunge gang ind i netto igen...suk!

1 kommentar:

Camilla sagde ...

Åh Trine, det lyder velkendt - kommer ud med alt det man ikke skulle have - men mangler det vigtigste på sedlen...

Ses senere - Camilla