onsdag den 1. december 2010

juhuuuu...

Så er det sket... 1. december er ankommet!
Dag et af 24 spændende dage er igang (og snart überstanden...).

Det er som om mit sind går i roligheds-mode når der står december på kallenderren. Jeg er ikke typen der stresser rundt og himler over ukøbte gaver, småkager der skal bages. gamle mostre der pludselig dukker op og skal besøges....

NEJ NEJ NEJ december er min måned. En hygge måned. Jeg hygger mig umådeligt med at finde de rette julegaver. Gå og nørkle lidt her hjemme og ellers hygge om min dejlige familie.

December er også traditioner. 1. december julepyntning. har nu diverse mere eller mindre umage nisser i huset kombineret med lidt nyt.
Butlers i Flensburg er et dejligt sted at finde nyt julekitch...og ja de her online shop:-)

Ingen kommentarer: